Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jako Vinnetou a jeho bílý bratr

Přijede na poslední chvíli rudý či bílý bratr a zachrání ho? Není to film. Je to život. Jde o život. O život jednoho sedmnáctiletého kluka.

Věděli  jsme, že přijedou na poslední chvíli. A přesto jsem kdysi málem umačkala ruku svému nastávajícímu, když se na plátně v kině stále neobjevoval Vinnetouův věrný kůň. Bylo mi sedmnáct. Sladkých sedmnáct let. Studovala jsem střední školu, šprtala, prokecala hodiny s holkama na privátě a těšila se na víkend domů.

Jednomu z mých synů je sedmnáct roků. Nedávno si zajezdil na snowboardu v Alpách, kam je vzal učitel tělocviku, zatančili jsme si na jeho prodloužené, zkrátka užívá si svůj věk středoškolských let a prvních lásek. Zrovna teď paří s bráchama na počítači.

Moje sestřenice, se kterou jsem si kdysi hrávala na indiány, má syna. Má sedmnáct let. Na podzim začal chodit do tanečních. Místo prodloužené a lyžování, je v nemocnici. Místo držení se za ruce se slečnou v kině, tráví čas na kapačkách. Za ruku drží svou mámu, aby se o něj tolik nebála.

Má leukemii.

Ani v příbuzenstvu, ani v České republice, ba  ani na celém širém světě se dosud nenašel vhodný dárce kostní dřeně.

Spolu se svou mámou a celou rodinou, prožívají ten nejnapínavější film svého života.

Přijede na poslední chvíli rudý či bílý bratr a zachrání ho? Najde se?

Nebo Jirka zemře?

Jirka mačká ruku své mámě a ona jemu.

Oba čekají.

Není to film.

Je to život.

Jde o život.

O život jednoho sedmnáctiletého kluka.

Nechcete se stát hlavním hrdinou tohoto příběhu právě Vy?

 

Informace o dárcovství.

V těchto nemocnicích je možné si nechat vzít krev a zapsat se do registru. 

Autor: Hana Bočková | neděle 26.2.2017 7:57 | karma článku: 24,73 | přečteno: 817x
  • Další články autora

Hana Bočková

Moje první první svatba

Návrh namočit ji do vany jsem rázně zamítla. Přece jen se nás osm potřebuje večer někde umýt a dělit se o svou jedinou koupelnu ještě s tímhle, pro nás něčím naprosto neidentifikovatelným, to už fakt ne !!!

7.6.2020 v 21:21 | Karma: 10,95 | Přečteno: 444x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Svatba s nadhledem, pohledem pod drobnohledem, vzhledem i dohledem dalekohledem pod Nejvyšším vhledem...

31.5.2020 v 18:52 | Karma: 6,78 | Přečteno: 338x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Je dobrým zvykem sehnat pěkné a kvalitní bydlení a nakonec si pořídit děti. My jsme s manželem zvolili opačné pořadí. Děti byly pěkné a kvalitní, ale...kostlivci ve skříních...

23.5.2020 v 17:51 | Karma: 15,69 | Přečteno: 584x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Výzdoba je naprosto zbytečná, papouškovala jsem dceři - nevěstě, ale jako když do dubu mluvíš. Vedla si dál svou ...

3.5.2020 v 19:19 | Karma: 13,43 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Ovzduší, duch, duše, duchna... duch dobrého domu a pohostinného srdce hostitelky se nepozná podle neexistujících prachových částic v ovzduší, třebaže to slovo „ducha“ obsahuje...

26.4.2020 v 13:20 | Karma: 7,76 | Přečteno: 435x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 558x
Jsem.

Jsem žena.

Žena mého muže.

Jsem maminka pěti dětí.

Jsem teta, kamarádka a obdivuji růže,

miluji,když s hurónským ahój ke mně všichni letí

Baví mě tančit po klávesách a malovat básně.

poskakovat a zpívat si jen tak pro radost.

I když rosa v trávě třpytí se krásně,

vím, že lásky není nikdy dost.

Baví mě být ženou.

Baví mě být.

Jsem.

Seznam rubrik