Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky všem za podanou ruku.

0 0
možnosti
Foto

Hano, máte tolik lidskosti jako Jana S!!Děti jsou v dobrých rukouR^R^

0 0
možnosti
Foto

J45a34n89a 54M24a75j69o69v29á

26. 2. 2017 13:27

není co říci...tak sdílím...

0 0
možnosti
Foto

I přes vážnost tématu vám autorko ze jména rudého gentlemana v titulku někam do dáli ulétlo jedno malé "n"....;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění, sypu si popel na hlavu, to mi fakt ulétlo. Tolik jsem přemýšlela nad obsahem...

1 0
možnosti

Hani, kéž bych mohla pomoct... bohužel nejsem ani vhodný dárce krve... ale Váš blog pošlu lidem, kteří pravidelně darují krev. A požádám je o šíření...

Přeju Vám hodně sil oběma VVV

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 558x
Jsem.

Jsem žena.

Žena mého muže.

Jsem maminka pěti dětí.

Jsem teta, kamarádka a obdivuji růže,

miluji,když s hurónským ahój ke mně všichni letí

Baví mě tančit po klávesách a malovat básně.

poskakovat a zpívat si jen tak pro radost.

I když rosa v trávě třpytí se krásně,

vím, že lásky není nikdy dost.

Baví mě být ženou.

Baví mě být.

Jsem.

Seznam rubrik