Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavě napsánoR^

1 0
možnosti
Foto

jak je možné, že terapeut (povolaný) může člověku sdělit něco důležitého, co si člověk neměl možnost zapamatovat? Jak je možné, že může sdělit něco, co do té chvíle nevěděl nikdo z lidí, a třeba i o souvisejících lidech a událostech? Zatím mám jediné vysvětlení. Že TAM je jediná duše, která obsahuje všechny. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dovolím si přidat se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 558x
Jsem.

Jsem žena.

Žena mého muže.

Jsem maminka pěti dětí.

Jsem teta, kamarádka a obdivuji růže,

miluji,když s hurónským ahój ke mně všichni letí

Baví mě tančit po klávesách a malovat básně.

poskakovat a zpívat si jen tak pro radost.

I když rosa v trávě třpytí se krásně,

vím, že lásky není nikdy dost.

Baví mě být ženou.

Baví mě být.

Jsem.

Seznam rubrik