Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

škody prakticky minimální:-)

0 0
možnosti

D37a29v53i59d 64V29l14k

26. 2. 2018 15:39

Ale ta snaha...................ta se cení HankoR^

0 0
možnosti
Foto

Díky, je úžasné, že to někdo ocení ;-D

0 0
možnosti

R^;-) alespoň že nic nechytlo;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Jani, vzkaz od Tebe potěší. Vracím se po delší odmlce a nemůžu Tě najít. No nevadí, aspoň budu mít čas přečíst všechny Tvé články, protože jsi rychlejší v psaní, než já ve čtení.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak zrovna v pátek. Volám se synem, líčím mu, že u sousedů byli ráno hasiči (chytly saze v komíně) a když syn po chvíli prohlásil, že už musí k obědu, vtom jsem si vzpomněla...vždyť já taky vařím na plotně oběd!!Tak málem byli hasiči i u nás;-DTo je prostě hned!

0 0
možnosti
Foto

Ano, já taky nejčastěji pálím v pátek :-/. Stejně mám podezření, že není úplně nevinná náhoda, jak mi tvrdí můj muž, že pro náš společný život vybral před čtvrtstoletím ulici Na Požáru ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano znám, když dělá člověk pět věcí najednou, občas se něco nepovede. S výrobou spálených jídel mám taky bohaté zkušenosti. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Napíšeme "černou kuchařku" ? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Takhle jsem v sedmnácti machrovala před kamarádkou, že umím vařit.;-D Dala jsem nějakou luštěninu na sporák, zapnula naplno, že to pak stáhnu, lehly jsme na postele a kecaly, až jsem najednou zaregistrovala pach spáleniny. No, část jsem zachránila, takže oběd byl, hrnec jsem vydrhla, naši mě nezabili.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, směji se s vámi ;-)

1 0
možnosti
Foto

J24a92n66a 11M20a10j47o67v95á

25. 2. 2018 17:08

Jo, tohle se děje "furt". Pravidelně spálím "na uhel" poslední plech cukroví. Prostě mám dojem, že mám hotovo....

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že nejsem sama:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS