Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky všem za nahlédnutí a komentáře. Odvahu dát sem nějakou báseň sbírám už rok ;-).

0 0
možnosti
Foto

Neztrácejte ji, tady jsou i tací, kteří k tomu odvahu vůbec nepotřebují a bezostyšně sem ládují cokoli, co je napadne.

Vy jste upřímně napsala něco hezkého, jen by to chtělo (podle mě) ještě trošku dotáhnout. Zkoušejte to dál, moje hodnocení samozřejmě není směrodatné.

0 0
možnosti
DV

D82a45v49i48d 80V16l49k

16. 7. 2018 9:01

Mně se to moc líbilo Hanko, čert vem odstavce a bylo to od srdce a to je hlavní. Já už bych si sem básničku nedovolil dát. Byl jsem sepsut básnířkou Vandou P. a navíc se mi to rýmovalo a to se dneska skoro nesmí.;-)

0 0
možnosti
Foto

Psát dobře poezii je těžké (a nemusí to být všechno v rýmech), stejně jako napsat dobrý román, hrát dobře na hudební nástroj a skládat hudební skladby, namalovat dobrý obraz, vymodelovat dobrou sochu, navrhnout dobře architekturu domu atd.

Vyjmenovala jste co možná nejvíce podstatných znaků a prvků svého domova, trošku na úkor vlastní ideje. Chtělo to popisnou zkratku, ve prospěch zduchovnění obsahu. Potom jste již nezvládla ani formu básničky jak v podrobnostech, tak také v celku.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, vnímavý čtenář si sloky rozdělí správně, ale to není podstatné. R^

0 0
možnosti
PB

Velmi hezké...napsané i zvolené téma...ke konci to mělo naopak spád, zato na počátku jsem čekal, kdy mě to udeří do nosu...a udeřilo. ..

0 0
možnosti
Foto

OMLOUVÁM SE VŠEM ZA NEESTETIKU A NEPŘEHLEDNOST. KE KONCI BÁSNĚ SE MI NEPODAŘILO VYTVOŘIT SLOKY, AŤ ENTERUJI JAK ENTERUJI. ZDÁ SE, ŽE ÍDNESÁCKÉ BLOGY NEMAJÍ RÁDY POEZII ;-):-(;-D

0 0
možnosti
PL

To není důležité. My si to oddstavcujeme každý podle sebe.

0 0
možnosti
PL

P61e52t61r 32L50a68n74g49e38r

15. 7. 2018 21:28

Moc pěkné. Takové voňavé.

0 0
možnosti
PK

Chtěl bych pejsanem v tomto domě býti, zbývá mi však jen o tom do dnes sníti...;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

No jo, na psa jsem zapomněla. Tak můžete být dva...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 558x
Jsem.

Jsem žena.

Žena mého muže.

Jsem maminka pěti dětí.

Jsem teta, kamarádka a obdivuji růže,

miluji,když s hurónským ahój ke mně všichni letí

Baví mě tančit po klávesách a malovat básně.

poskakovat a zpívat si jen tak pro radost.

I když rosa v trávě třpytí se krásně,

vím, že lásky není nikdy dost.

Baví mě být ženou.

Baví mě být.

Jsem.

Seznam rubrik