Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I56v12a 86M69a42r75k67o68v35á

22. 3. 2020 18:51

To je pěkné téma, Hanko:-)R^ Já jsem měla loni, kdy jsme ženili syna, stejný myšlenkový pochod - nové šaty by to chtělo, přece jen povedu kluka k oltáři - ale pokud nebude jejich nákup rychlý a bezbolestný, půjdu v něčem, co už ve skříni visí. Měla jsem i přesnou představu o těch šatech. A dopadlo to opravdu tak, že jsem na první pokus zcela náhodně koupila to, co jsem chtěla. Měla jsem z těch šatů radost jak malé dítě, a tu svatbu jsem si užila líp, než "za mlada". Prostě ty svatební matky jsou důležitý, co si budeme povídat, nemůžou vypadat jak nějaké opršalé chudinky;-D. Mějte se hezky a buďte zdraváR^

0 0
možnosti
Foto

Díky za milý komentář. A bude pokračování. Svatební matka se potřebovala vypsat ;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 558x
Jsem.

Jsem žena.

Žena mého muže.

Jsem maminka pěti dětí.

Jsem teta, kamarádka a obdivuji růže,

miluji,když s hurónským ahój ke mně všichni letí

Baví mě tančit po klávesách a malovat básně.

poskakovat a zpívat si jen tak pro radost.

I když rosa v trávě třpytí se krásně,

vím, že lásky není nikdy dost.

Baví mě být ženou.

Baví mě být.

Jsem.

Seznam rubrik