Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Začíná půst, tak už to pusť.

Co budeme pouštět? Určitě to špatné z těla ven. A dobré dovnitř. Že by návod na jarní očistu? A co takhle to nehmotné v nás?

 

 

  PŮST                      od nedůležitých věcí

  PUSŤ                      co tě bolí

SPUSŤ                      díky za vše, čím jsi

OPUSTIT                   zbytečné aktivity

   PUSTIT                  vztahy, které nás ničí

UPUSTIT                   od touhy vše řešit

VPUSTIT                   pokoj do duše

NAPUSTIT                srdce láskou

POPUSTIT                uzdu fantazii a snům

VYPUSTIT                vše, co zavazí dobru

NEUPUSTIT              to křehké v nás

NEPUSTIT                slova, co ubližují

NEVPUSTIT              myšlenky vzbuzující neklid

ZAPUSTIT                do nitra vyrovnanost

ODPUSTIT                druhým, ale i sobě

      PUSTINA            prostor pro nové věci do života

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Hana Bočková | středa 1.3.2017 21:31 | karma článku: 23,74 | přečteno: 509x
  • Další články autora

Hana Bočková

Moje první první svatba

Návrh namočit ji do vany jsem rázně zamítla. Přece jen se nás osm potřebuje večer někde umýt a dělit se o svou jedinou koupelnu ještě s tímhle, pro nás něčím naprosto neidentifikovatelným, to už fakt ne !!!

7.6.2020 v 21:21 | Karma: 10,95 | Přečteno: 444x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Svatba s nadhledem, pohledem pod drobnohledem, vzhledem i dohledem dalekohledem pod Nejvyšším vhledem...

31.5.2020 v 18:52 | Karma: 6,78 | Přečteno: 338x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Je dobrým zvykem sehnat pěkné a kvalitní bydlení a nakonec si pořídit děti. My jsme s manželem zvolili opačné pořadí. Děti byly pěkné a kvalitní, ale...kostlivci ve skříních...

23.5.2020 v 17:51 | Karma: 15,69 | Přečteno: 584x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Výzdoba je naprosto zbytečná, papouškovala jsem dceři - nevěstě, ale jako když do dubu mluvíš. Vedla si dál svou ...

3.5.2020 v 19:19 | Karma: 13,43 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ona

Hana Bočková

Moje první první svatba

Ovzduší, duch, duše, duchna... duch dobrého domu a pohostinného srdce hostitelky se nepozná podle neexistujících prachových částic v ovzduší, třebaže to slovo „ducha“ obsahuje...

26.4.2020 v 13:20 | Karma: 7,76 | Přečteno: 435x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Izraelská armáda drží palestinskou stranu Rafáhu, zabila dvacet členů Hamásu

7. května 2024  7:44,  aktualizováno  17:16

Izraelská armáda v úterý zahájila operace ve východních částech Rafáhu na jihu Pásma Gazy. Obsadila...

Mezi extremisty stále dominuje takzvané antisystémové hnutí, tvrdí vnitro

7. května 2024  17:02

Dominance tzv. antisystémového hnutí na české extrémistické scéně přetrvává. Jeho představitelé...

Podnikatel myslel, že investuje. Podvodníci zatím vysáli z jeho účtů 20 milionů

7. května 2024  16:53

O 20 milionů korun přišel kvůli internetovým podvodníkům třiašedesátiletý muž z Hradecka. Podle...

Bezdomovec bránil napadenou ženu, za útok nožem dostal čtrnáct let

7. května 2024  16:35

V opilosti podle obžaloby šestkrát bodl nožem muže, s jehož družkou popíjel v parku na Mendlově...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 558x
Jsem.

Jsem žena.

Žena mého muže.

Jsem maminka pěti dětí.

Jsem teta, kamarádka a obdivuji růže,

miluji,když s hurónským ahój ke mně všichni letí

Baví mě tančit po klávesách a malovat básně.

poskakovat a zpívat si jen tak pro radost.

I když rosa v trávě třpytí se krásně,

vím, že lásky není nikdy dost.

Baví mě být ženou.

Baví mě být.

Jsem.

Seznam rubrik