Diskuse

Eutanazie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Dobře popsáno. R^R^ Bohužel vlivem protlačování levicově liberální multikulturní vize, se stává Evropa dnes skutečně bez smysluplné vize ve zdravý rozvoj kontinentu. Duchovně se Evropa vyprazdňuje a výsledky jsou patrny - vymírá. Eutanazie, zcela volné potraty, podpora požadavků lesb a homosexuálů, genderové plány atd. nejsou žádným pokrokem. Jsou hrobem kultury Evropy.

7 2
možnosti
Foto

A to mě právě trápí.

0 0
možnosti
GH

Dojemne a povzbuzujici...i zde v Severni Americe se ted hodne propaguje dustojna smrt, atp

2 0
možnosti
PS

U nás, tedy v České republice, převládá zdravý rozum. A máme vzdělance, kteří objíždějí vlast a přenášejí na seminářích. Např. 600 posluchačů dvakrát ročně zaplní sál Semilasa v Brně a diskutují s prof. Foučkovou (má příbuzné v Americe): http://www.martafouckova.cz/....A prof. Foučková říká např., že sebevražda je vražda! Co jiného tedy je, když pacient svolí k eutanázii? Nenasytný farmacprůmysl určitě vyrábí levné medikamenty k potlačení bolesti. Politici, úřady státu jimi řízené a zdravotní pojišťovny vymýšlejí, jak vymáčknout na občanech více peněz. Navíc se chovají nezodpovědně:

Zrovna dnes v Deníku na str. 7 uvedli článek "Pacienti přišli o lék. Zbytečně". A že je u nás 17 tisíc lidí s roztroušenou sklerózou a lék na její léčení "Lemtrada" stojí 183 tisíc Kč. Pojišťovny v květnu 2017 přestanou lék hradit! A náhrada není. Úřad (SUKL?) prý rozhodl pozdě (verdikt vydla až za rok, EU stanoví 90 dnů) a léčba je ekonomicky nevýhodná. Jen VZP vydá na lék 1,7 mld Kč ročně!

Kam jsme došli...?

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 558x
Jsem.

Jsem žena.

Žena mého muže.

Jsem maminka pěti dětí.

Jsem teta, kamarádka a obdivuji růže,

miluji,když s hurónským ahój ke mně všichni letí

Baví mě tančit po klávesách a malovat básně.

poskakovat a zpívat si jen tak pro radost.

I když rosa v trávě třpytí se krásně,

vím, že lásky není nikdy dost.

Baví mě být ženou.

Baví mě být.

Jsem.

Seznam rubrik